Saturday, January 12, 2013

למידה כדי לברך, כאבותינו!.

ברוך ה 'שמים, לכדור הארץ כדי לתת הלחם. ברוך ה 'שמים, שלנותן יד. ברוך ה 'שמים, לישוע בנו. ברוך אלהי שמים, למשרתת שלו יעקב. ומשרתו אלוהים ברך את אברהם, כפי שאב המון גויים. ולך בכל הגווים יהיו מבורכים. בראשית 12:02 אעשך לגוי גדול ואברכך. אני אעשה אותך לגוי גדול והאברך ולהפוך את שמך גדול, ולך יהיה מבורך. בראשית 25:11 וזה ויהי אחרי מות אברהם ויברך אלהים את יצחק בנו. וישב יצחק בבאר החייה רועי (בראשית ב 48:15 אומרים). וברך יוסף, ואמר: - אלוהים לפני שהלך אבותיי אברהם ויצחק, שאלוהים ינחה אותי מאז שנולדתי ועד היום ... 28 בראשית: טוען כי: ויצחק קרא יעקב, ברך אותו וציווה עליו, ואמר: הדיבר לא ייקח אישה מבנות כנען. יעקב מברך את אפרים ומנשה: זה קרה לאחר הדברים האלה אמרו ליוסף, "הנה אביך חולה." והוא לקח איתו את שתי בניו, מנשה ואפרים. והם דיווחו ליעקב, לאמר הנה נך יוסף בא אליך. אז ישראל חתרה והתיישבה על המיטה. ותאמר יעקב אל יוסף, ריבונו של העולם נראה היה לי בלוז בארץ כנען ויברך אותי אומר: "הנה, אני אעשה לך פריה ורבייתך, ואני אעשה לך להפוך למספר רב של מדינות. אתן את הארץ הזאת כאחוזת עולם לזרעך אחריך. " ועכשיו שני בניך, אפרים ומנשה, שנולדו לך בארץ מצרים לפני שהגעתי אליך בארץ מצרים, יהיו שלי, כמו ראובן ושמעון הם שלי. אבל זרעך שיוליד אחריהם יהיה שלך, ומורשתם ייקרא על שם אחיו. בגלל שכשהגעתי מפדן, מתה רחל על ידי לי בארץ כנען בדרך, במרחק קצר מאפרתה: ואני קברתי אותה שם, בדרך אפרתה, כלומר בית הלחם. והירא ישראל את בני יוסף ובקש: - מי הם? תאמר יוסף אל אביו, הם הבנים שלי, שאלוהים נתן לי כאן. ואז אמר: "Acércamelos" אנא, לברך. עיניה של ישראל היו כל כך נחלשו גיל זקן הוא לא יכול לראות. אז הוא הפך אותם לקרבה אליו, והוא נשק אותם וחבק אותם. ותאמר ישראל אל יוסף, שלא ציפה לראות את הפנים שלך, והנה, אלוהים ייתן לי לראות הילדים שלך גם! אז יוסף הפך מבין ברכיו, ואשתחה עם פניו לאדמה. אז יוסף לקח את שניהם: אפרים על זכותו (משמאל של ישראל), ומנשה בשמאלו (זכותה של ישראל), ופנה אליו. אז ישראל הושיטה את ידו הימנית והניחה אותו על ראשו של האפרים, שהיה צעיר, וידו השמאלית הניחה על ראש מנשה, משלבת את ידיו במטרה, למרות שמנשה היה הבכור. וברך יוסף, ואמר, אלוהים לפני שהלך אבותיי אברהם ויצחק, שאלוהים ינחה אותי מאז שנולדתי ועד היום, המלאך שנגאל אותי מכל רע, יברך את הנערים. הם נקראים בשמי ושם אבותיי אברהם ויצחק, ולהכפיל בשפע בעיצומו של כדור הארץ. פגש את ג'וזף שאביו הניח את ידו הימנית על ראשו של האפרים, לא היה מרוצה, ולקח את ידו של אביו כדי להזיז אותו מראשו של האפרים לראשו של מנשה. יוסף אמר לאביו: "אז לא, אבא, לכך הוא הבכור. שים ימינך על ראשו. אבל אביו סרב ואמר, "אני יודע, הבן שלי, אני יודע. גם הוא ייעשה עם וגם יתעלה. אבל אחיו הקטן יגדל ממנו, וצאצאיו יהיו רב של מדינות. הוא ברך אותם באותו יום, ואמר, ישראל לברך בשמך, ואמר, "אלוהים יעשה אותך כמו אפרים ומנשה." אז בשם אפרים לפני מנשה. אז תאמר ישראל אל יוסף, הנה, אני עומד למות, אבל אלוהים יהיה איתך ולהביא אותך שוב אל ארץ אבותיך. אני אתן לך חלק אחד מעל אחיך, שלקחתי מהיד של האמורי בחרבי ועם הקשת שלי. , אבא יתברך "אלוהים" ואת בנו, "ישווע" ברוך שלוש, ואלה הם: אב. בן. ורוח קודש. תודה ישוע לשליחת השמיכה, שיהיה איתנו עד הסוף. נבואה. שרים של אלוהים; נביא ומחבר: למידה כדי לברך, כאבותינו!. תרזת אקינו נבואית משרד מיסיונרית "הברית החדש" היסוד של ילדים ונשים מוכים

No comments:

Post a Comment