Sunday, January 13, 2013

אנחנו היום קריאה ליעד הבא.

אנחנו היום קריאה ליעד הבא. למדינה הכנסייתית, היית עסוק מאוד בשנים האחרונות, אנו ממשיכים במאבק נגד רוע, אבל לראות תופעות קורות בעולם, כל מה שאלוהים איתך, זה לא נכון, כי הקהל של קדושים נקטלים על ידי אל זר אני מסרב לקבל את זה!. תשווע נתן כוח לכנסייה שלו בארץ הזאת של החיים. מסיבה זו יש אנשים צעירים שפוצצו את עצמם נלחמים על חופש הרעיונות. לא טוב כדי לפתות את אלוהים. אלוהים, הוא הוא ומי היה ומי יהיה אני גדול. שמות מדינות 06:02, אלוהים המשיך לדבר אל משה ויאמר: אני יהוה; מדינות 40:2 איוב, יכול לצנזר להתמודד עם ה 'יתברך? הוא מוכיח שאלוהים, תן לו לענות עליה. לחלופין, אנחנו יכולים יותר מאלוהים? ברומאי 8:32 אומרים, מי שלא חסך את בנו שלו, אלא מסרת אותו לכולנו, למה לא גם איתו באופן חופשי לתת לנו את כל הדברים? עבד חסר תועלת, אני משרת בחור של הנביאים אשר היו לפניך. מאסטר ישו אמר: ניתן לי כל הסמכות בשמים ובארץ. ללכת ולעשות תלמידיו של כל העמים, להטביל אותם בשם האב, הבן ורוח הקודש, וללמד אותם לציית לכל מה שאצווה עליך. והנה, אני איתך תמיד, עד סוף העולם " (הר 28:16-20). אז כן, נא לציית באופן מלא עם משרדם, לשנס המותנים שלך וליישר את עמוד השדרה. אני עושה פנייה זו אליך כעבדים משרתים את אותה הלורד "ישווע" "עמית" שאלוהים יברך ולהגן עליהם גדול וחזק. נכון, שמי השמים לא יכולים להכיל, את הירח ואת הכוכבים בשמים לא יכולים להגיע, תופעה זו יכולה בית לבן עם הכח העצום שלו. יפיו של ישוע, בנו היחיד של אלוהים. ג'ון מדינות 3:16-17, כי ככה אהבתי האלוהים את העולם, כי נתן את בנו היחיד, כי כל המאמין בו לא יאבד, אבל יש חיי נצח. לאלוהים לא שלח את בנו אל העולם לגנות את העולם, אבל זה העולם שאפשר יהיה להציל באמצעותו שרים של האדון ישווע: נביא: התרזה אקינו.

No comments:

Post a Comment