Friday, January 18, 2013

כאן!, משרת 7 שנים ברחל*

כאן!, משרת 7 שנים ברחל;  לאה ושמשה במשך שבע שנים. 7 +7 = 14. ואני עדיין משלוח לבן! חמדנותו של הלבן; אין גבולות. אני אחזור, כל זה השטן ימריא. אז אומר; אלוהים האדיר. לבן .. משלוח רחל ליעקב. לבן; ולא להשתמש בשמו של יעקב, ולטוב או לרע. בריתות יעקב הסבר של ההודעה: בראשית 29: 18-21 אומר הברית עם לבן: ואוהב יעקב את הרחל, ואמר, אני אשרת אותך שבע שנים ברחל בתך הקטנה. ואומר לבן, עדיף שאני נותן לה אליך, יותר מזה אני צריך לתת לה לגבר אחר: לציית לי. ויעקב שירת שבע שנים ברחל, והם נראים, אלא כמה ימים, משום שהוא אוהב אותה. ואז אמר יעקב ללבן, תן לי את אשתי, לזמן שלי הגיע, להצטרף אליה. יעקב הולך לדודו הלבן שעושה ברית חדשה. מסכים לעבוד שבע שנים תמורת הזכות לשאת את הרחל. בראשית 29: 25-28 מדבר על הונאה: כשהגיע הבוקר, והנה הוא לאה ויאמר ללבן, מה זאת יען אשר עשה? לא שירת לך לרחל? אז למה יש לך רימה אותי? ונאמר לבן, הוא לא כל כך עשה במדינה שלנו, לתת צעירה לפני בכירה. השלם את השבוע של זה, וזה ייתן לך אחר גם עבור השירות שתעשה לי עוד שבע שנים. ויעקב עשה זאת, וימלא שבע: והוא נתן לו את הרחל בתו לו לאישה.   הלבן רימה את יעקב ואלץ אותו לעבוד עוד שבע שנים כפי שנמסר תחילה ללאה, אחותה הגדולה. תאר לעצמכם עד כמה רחל אהבה לעבוד ולהמתין עוד שבע שנים בשבילה. 30 בראשית: 43 מאשרת: והאיש התעשר מאוד, והיה לו מקנה רבה, ושפחות, ועבד, וגמלים וחמורים. בראשית 31:5-7 אומרים על תסכולו של יעקב: ואני אמרתי, אני רואה את פניו של אביך הן לא בשבילי כמו בעבר, אבל אלוהים של האבא שלי היה איתי. אתם יודעים שעם כל הכח שלי אני משרת את אביך, ואת האבא שלך רימה אותי ושיניתי את משכורתי עשר פעמים, אבל אלוהים לא אפשר לו לפגוע בי. Word אומר כי למרות ההונאות והוא נסבל זה שינה את השכר שלי עשר פעמים, ולבסוף יעקב שגשג כי אלוהים נותן דרך יצירתית כדי להשיג זאת. הוא עשה עסקה חדשה עם לבן ובקש ממני לשלם בכבשי פסים נולדו. כפי שלא היו רב, אבל אז האבא הסכים נולד במספרים גדולים, כי יעקב ציית להוראות אל על איך לשייך את הכבשים, בתנאים מסוימים. בראשית 32:13-15 RSV מתייחס: והוא נתקע שם באותו הלילה, ולקח ממה שבא במתנה לעשיו אחיו על ידו: 200 עז נקבות ועשרים עיזים ממין זכר, 200 כבשים ואילים, 20 גמלים שלושים חולבים עם צאצאיהם , פרות 40 ועשרה, עשרים שוורים שהיא חמורה, ועשרה סייחים. הוא היה כל כך עשיר שרק מה שהיה בהישג היד הייתה מספיק כדי להביא את מתנה של עשיו 580 בהמות. אלוהים ברך אותו עם עושר, כי הם כרתו ברית. הברית עם אלוהים בראשית 28:20-22 מאשר: יעקב נדר לאמר, אם אלוהים יהיה איתי, ולהשאיר אותי בדרך הזה אשר אנך הולך, ונתן לי לחם לאכול ובגד ללבוש, ואני חוזר הביתה לבד האבא שלי, אלוהים שלי יהוה. והאבן הזאת אשר אני צריך להגדיר לאומנה, תהיה הבית של אלוהים: ושל כל מה שאתה להלוות לי 10 אליך. כאשר יעקב בורח מבית, והשאיר בידות ריקות. ואז לישון בשדה ומשמש ככרית אבן. באותו הלילה הוא חולם על המלאכים עולים ויורדים בסולם מן השמים, ולכן הוא קם ומושח את האבן. האבא שלנו הוא אלוהים של אמות מידה וההצבעה של יעקב אטמה את ההבטחה שלהם למעשר. אמות המידה שאנו עושים עם העולם הן הכרחיות, אך יכולות להיכשל. בני משפחה, שותפים וחברים יכולים להיראות רעים. האם אפשר להעמיד פן כטובות יותר לשלם ולחכות יזם רווח כבר חל גם להיות נאמנים ונאמנות מצפה בתמורה, אבל הבעיה היא שנדר לאלוהים ואמון בכוחו ונאמנותו. כאשר אברהם שב מהכיבוש, סרב לקבל לתגמל מלך סדום, משום שרק אלוהים מקבל. נכדו יעקב עשה את אותו הדבר והיה נאמן לבריתו עם זה שאתה לא מרמה או לאכזב. שניהם האמינו בנדר הפך לאלוהים, ולא גברים. ההצבעה שאתה עושה עם אלוהים דרך המעשרות שלך היא חזקה. אם מעשר, מאמין בכח שבברית ויפלס לגברים, אבל האדון ישווע משיח, הכוהן הגדול שלך. אתה לא מתלונן על חולשות אנושות, מבין שהצבעה והברית האלוהית הוא עשה ואתה יכול למשוך אותם. יעקב עשה שלוש בריתות, ראשונה עם אחיו עשיו, שניות עם הדודו הלבן ואחד עם אלוהים שמעולם לא אכזב אותו. המעשרות שלנו הן לא תרומות אלא אלוהים ברית מכשירי הצטיינות מעולם לא אכזב אותנו. אני יכול להעיד על זה משום שאני לא חדלתי למלא את בריתי והוא לא ניטש אותי, כי אני להצליח בכל דבר שאני מתחייב. ברגעים של ספק שלפני אלוהים ואני מזכיר לך שיש לי כל זמן בברית. אז התשובה שלו מגיעה מייד. מלכיצדק אמר לאברהם לקחת את הלחם והכוס והוא ציית. הושמד לאחר שהתברך. יעקב שגשג היה כלום ולהיות צייתנים. הבטיח מעשרותיהם לחי המחסור. אתה יכול ללמוד למעשר מסיבה זו או אחרת, כאשר יש לך שפע או בעת צורך, בשתי הנסיבות לקבל את ברכתו. שניהם קבלו בגלל שהם היו נאמנים לברית שלהם עם ה '. היחסים שלנו עם אלוהים מתבססים על אמות מידה. אנחנו נשמרים על ידי נשווע משיח חתם את בריתו עם הדם שלו ומעשר לפני המזבח הוא חידוש מתמיד בברית הכבוד האדירה מבטיח לך ברכה. אל תתעלם הצבעה וטוען כי מה היא שלך. תאמין במה שאתה עושה, כי האמונה שלך היא חשובה לקבל את כל אלוהים שיש לך. אל תהסס, לך לברך, לשבח, להרים ולשגשג כמו שרק הוא יכול. אמון בהבטחות ומנוחתו במילה שלו. משרד אמונת הנביא, התרזה אקינו.

No comments:

Post a Comment