Thursday, January 17, 2013

למדו כיצד להתנהג עם אהובתו (א).

למדו כיצד להתנהג עם אהובתו (א). אוהב אדם הוא יקר יותר מזהב טהור. שוברים אך האהוב שלי; זהב עדין וחיתוך יהלומים. את אובניים החן המבריק;   לא יכול להשוות עם האהבה שלך;   חן;   היהלום, ברקת, רובי וספיר הם רק אבני חן. שמים והארץ יעברו משם; אבל ... מה אני מרגיש כלפיך לא תלך; להעביר את הזריעה; אבל האהבה שלי זה לא יקרה. "האהבה של נשמה יפה להישאר נאמנת לאורך כל חייו, כי הוא אוהב את הדבר של קבע". (אפלטוני, אנוכי, טהור ובלתי אפשרי או מאוד אידיאליזציה), הוא ביטוי. "אהבה היא להרגיש את הפעימות בתוך הקודש שאהב". אפלטון כמו להבה עצומה בעומק לבנו ... יכה האהוב, כמו להבה בוערת, אם לא אהבה הטהורה ביותר והתחושה העמוקה שלך שיעול ... עם כל טוהר הנשמה .. (לא יודעת שובעת להבה). ... בגלל כוחה של האהבה הוא גבולות, לא הכחדה. כל כך מיוחד ... מצב את עצמך נשמתך כאשר הכנף הקדמית שלו ... כל שינויים בממד והרגשות עמוקים מרחיבים הנפש והגוף שלנו ... צמרמורות פתאומיות, אושר סופי ותחושה הבלתי מוסברת שממלאת לגמרי, אתה יודע שזה שלה, האדם היחיד שיכול לגרום לך לרטוט ככה  ואתה יודע שזה שווה הכל בשבילה ... אם זה נכון, זה להבה לעולם לא תמות, זה גובר על כל דבר, על כל כללים, וכל הדברים.   אם אתה רוצה לדבר על קהל איתי, אל תפחד לפנות אליי, אני כאן כדי לשרת, כל עוד אתה מדבר אליי בכבוד. אני אוהב אותך מאוד.   אהבה תתגבר על כל המכשולים choreo אלקטרוני; Taquino66@yahoo.com משרד אמונת הנביא, התרזה אקינו

No comments:

Post a Comment