Tuesday, January 15, 2013

You call me, Vosotros me llamáis.*

I want to know, is still angry with me?, While silence is more eloquent than words. And even the fool becomes wise when he is silent. When leading this nation of the United States of America, Asking God for wisdom from above before the greatness of all calls or force. God bless and keep you my beloved. The ministry of faith TERESA AQUINO Prophet You call me.
Quiero saber, todavía está enojado conmigo?, Mientras que el silencio es más elocuente que las palabras. E incluso el necio se hace sabio cuando calla. Al dirigir esta nación de los Estados Unidos de América, Pidiendo a Dios por sabiduría de lo alto ante la grandeza de todas las llamadas o la fuerza. Dios bendiga y te guarde mi amado. El ministerio de la fe TERESA AQUINO Profeta Vosotros me llamáis

No comments:

Post a Comment