Sunday, December 2, 2012

من می خواهم رحمت برای مردم من، لطفا!*

1 (مزامیر داوود) خداوند نور من و نجات من است، چه کسی باید به من می ترسند؟ خداوند قدرت و صلابت از زندگی من است و از آنها باید از من می ترسند؟ 2 که دشمنان شریر، حتی مال من و دشمنان من، به خوردن گوشت من آمد بر من، آنها تصادفا و سقوط کرد. 3 اگر چه میزبان باید بر علیه من خیمه برپا، قلب من نباید ترس: هر چند جنگ علیه من افزایش یابد، در این به من اعتماد به نفس است. 4 یک چیز را من از پروردگار، که من بعد از به دنبال مورد نظر، که من ممکن است در خانه از پروردگار همه روز از زندگی من ساکن، زیبایی خداوند به ناگهان، و به پرس و جو در معبد او. 5 برای در مواقع مشکل از او باید به من در غرفه خود را پنهان: در راز از خیمه خود را باید من او پنهان، او باید به من راه اندازی بر سنگ. 6 و در حال حاضر باید به معدن سر بالا دشمنان مرا دور در مورد من برداشته شده است: بنابراین من در فداکاری خیمه خود را از شادی ارائه خواهد خواند، چرا، من به ستایش نزد خداوند آواز خواندن. 7 شنیدن، O خداوند، زمانی که من با صدای من گریه می کنم: که رحمت بر من، و جواب من. 8 چون تو saidst به دنبال شما به صورت من، قلب من گفت: بر تو، صورت تو، پروردگار، من به دنبال. 9 پنهان نمی کند چهره تو دور از من، قرار دادن بنده تو نیست دور در خشم: تو از خودت شده است به کمک من، من رو ترک کنی، نه نه رها من، خدا O به نجات من. 10 هنگامی که پدر من و مادر من به من رها، و خداوند به من را. 11 راه تو، O خداوند به من بیاموزد، و مرا در یک مسیر ساده، چرا که دشمنان مرا. 12 به من تحویل بیش از نه جزء اراده دشمنان معدن: شاهدان دروغین در برابر من افزایش یافته است، و از جمله به عنوان تنفس ظلم شده است. 13، غش بود مگر اینکه من برای دیدن خوبی از خداوند در زمین زندگی می کنند اعتقاد بر این بود. 14 منتظر در خداوند: شجاعت خوب است، و او باید قلب تو تقویت: صبر کنید، من می گویم، در خداوند است. نبوت من پیامبر (ص): ترزا آکینو من می خواهم رحمت برای مردم من، لطفا! صلح برای همه مردم است.

No comments:

Post a Comment