Sunday, December 2, 2012

אני רוצה רחמים לעמים שלי, בבקשה!*

יהוה 1 (. מזמור לדוד) הוא האור שלי וישועתי; אנקוב חושש?יהוה הוא הכח של החיים שלי; עליי לפחד? 2 כאשר האויבים הרשעים, אפילו שלי, והאויבים שלי, התנפלו עליי לאכול את הבשר שלי, שמעדו ונפלו. 3 למרות שמארח צריך יחנה נגדי, הלב שלי לא חושש: למרות המלחמה צריכה לקום אליי, בזה אהיה בטוח. 4 דבר אחד שאני רצוי של יהוה, שאני מחפש אחרי; שאני יכול לשבת בבית יהוה כל ימי החיים, לחזות ביפיו של יהוה, ולברר ברקתו. 5 לקבלה בעת הצרה הוא יהיה להסתיר אותי בביתן שלו: בסוד משכנו יהיה שהוא מסתיר אותי, והוא יקבע אותי על סלע. 6 ועכשיו יהיה בראש שלי להיות מורמים מעל האויבים עגולים עליי שלי: לכן אני מציע בקורבנות של שמחת משכנו; אני אשיר, כן, אני אשיר הלל ליהוה. 7 שמעו יהוה, כשאני בוכה עם הקול שלי: תרחמו גם עליי, וענו לי. 8 כאשר אתה מחפש saidst אתם הפנים שלי, הלב שלי אמרו אליך, פניך, יהוה, תהיינה שאני מחפש. 9 הסתרה הפנים לא רחוק ממני; לשים משרת לא משם בכעס: נתתה הייתה העזרה שלי; תעזוב אותי לא, לא יעזוב אותי, הו אלוהים הישועה שלי. 10 כאשר האבא שלי והאמא שלי יעזבו אותי, אז יהוה ייקח אותי. 11 למדו אותי דרכך, יהוה, ותובילו אותי בדרך רגילה, משום שבאויבים שלי. 12 לספק לי לא נגמר לי רצונו של אויבים שלי: לעדי שקר קם עליי, וכמו לנשום את האכזריות. 13 התעלפתי, אלא אם כן אני לא האמנתי לראות בטוב יהוה בארץ החיים. 14 חכו ביהוה: יהיו אומץ טוב, והוא יהיה לחזק את לבבך: לחכות, אני אומר, על יהוה. נבואה אני נביא: תרזת אקינו אני רוצה רחמים לעמים שלי, בבקשה! שלום לכל עמים. נבואה.

No comments:

Post a Comment